مدیریت کلیه گرایش ها MBA DBA

مدیریت کلیه گرایش ها MBA DBA

مقدمه

علم مدیریت بعنوان راهکار اساسی برتری سازمانها مدتهاست که مد نظر صاحبان صنعت و تجارت قرار گرفته است .

البته بدیهی است که برای در اختیار داشتن ابزارهای عملی برای ارزش آفرینی در سازمانها علم مدیریت به تنهایی راه گشا نخواهد بود و این نقطه تولد MBA مدیریت اجرایی است .

MBA چیست ؟

رشته شناخته شده بین المللی و مدرک فوق تجربی بدون مرزی است که می توان گفت تمامی علم مدیریت را بطور کاربردی ارائه می دهد. این رشته برای کسانیکه در تجارت و مدیریت فعال بوده و به دنبال پیشرفت حرفه ای در کسب و کار و حرفه شخصی یا دانش مدیریتی هستند، بسیار مناسب است.به بیان دیگر باید علم تئوری را به طورعملی تجربه کنیم تا با تکیه بر دانش ،خود را به عنوان یک مدیر موفق مطرح کنیم و این همان MBA است

چرا MBAبخوانیم؟

در حرفه تان پیشرفت کنید:اگرشما یک دکتر، مهندس، ویراستار یک روزنامه محلی و یا فارغ التحصیل دانشگاهی هر رشته ای که باشید ، بدون توجه به اینکه چه مدرک تحصیلی دارید می توانید خود را برای حرکت به سوی پست مدیریتی مرتبط با رشته تان آماده کنید.

حرفه اتان را تغییر دهید: اگر حرفه شما کمتر از آن چیزی است که در شان شما است یا متناسب با علایقتان نیست،MBA فرصت شکوفایی و آموزش مورد نیاز را برای تغییر حرفه تان به شما ارائه می دهد.

کسب و کار بسازید: با یک دوره MBAشما می توانید همه کارهایی را که برای شروع یک تجارت نیاز دارید از نوشتنBusiness Plan گرفته تا تخمین ریسک سرمایه گذاری را خودتان انجام دهید.

آمارها نشان داده است که درصد شکست کسب و کارهای کوچکی که توسط فارغ التحصیلان MBAشروع می شود ۵۰% پایین تر از سایر تجارت ها است.

MBAدر موسسه سعدی

موسسه سعدی مفتخراست که به عنوان نهادی با تجربه در بخش خصوصی ، شروع به تدوین و طراحی دوره های آموزشی مدیریتی نموده و اولین موسسه برگزار کننده معتبر ترین دوره مدیریت دنیا با نام مدیریت راهبردی کسب و کار MBA است و توانسته با جذب اساتید با تجربه ، مرکز آموزش موفقی را در ارائه خدمت به مدیران عزیزمان راه اندازی نماید .

دپارتمان MBA ما ماموریت خود را پرورش مدیر می داند و ما برآنیم که این دوره را در کوتاه ترین مدت ممکن برگزارکنیم .

ساز و کار آموزش :

در این دوره سعی گردیده است نظام های سنتی و آموزشی مدیریت متحول گردد و آموزش ، محدود به ” کلاس” و آموزش یکطرفه از جانب استاد نگردد . بلکه قصد داریم تا ابتدا تئوری های علوم مدیریتی را در سطح کلان به شما آموزش دهیم ، سپس در یک ساختار فرا کلاس با موردکاوی های (Case study) متعدد و تجزیه و تحلیل مورد های مختلف ، این تئوری ها را به چالش کشانیم تا فرآیند ” کشش دانش ” از جانب دانش پذیران به ورطه عمل در آید .دراین فرآیند استاد به تنهایی مدرس کلاس نیست بلکه دانشپذیران که از گروه ها و سطوح مختلف جامعه می باشند از تجربیات یکدیگر استفاده کرده و دانش اندوخته خود را در اختیار هم کلاسی ها خود قرار می دهند .

نحوه پذیرش و ثبت نام

•ثبت نام در این دوره به صورت الکترونیکی انجام میگیرد.

•ملاک ارزشیابی در پایان هر دوره بر اساس فعالیت کلاسی،کارگروهی ، ارائه پروژه ، ایده ، طرح ها و برنامه ها و (بدون اخذ آزمون کتبی) است.

•یکی از مزیت های این دوره این است که شما از هر رشته ای می توانید وارد این دوره شوید .

•برگزاری کلاس ها به صورت مجازی

مزایای خاص این دوره (شرایط و ویژگی های منحصر به فرد )

•محتوی دوره کاملا کاربردی و اختصاصی و طول دوره ۴۰۰ ساعت

•دارای اساتید با تجربه فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر و بین المللی و ارائه سبک جدید آموزشهای مدیریتی

•ارائه سمینارها و کارگاه های آموزش آنلاین مدیریتی جهت تقویت مهارت های کاربردی و مدیریتی دانشپذیران